JAG HAR VUNNIT!!!

..............................................................................................................................................................................................................

Tro det eller ej men jag som aldrig vinner nåt har faktiskt blivit utsedd till veckans vinnare på Mio/Bloms i Öjebyn! Jag svarade på en e-mail enkät och vann ett presentkort på 250 kronor! Gissa om jag är glad!  Jag är  en vinnare! JIPPI!  (Jag vet redan vad jag ska handla...tror jag...antingen blir det ett (till )Matheus fat att ha utomhus eller en sån där cool stor lotusblomma i silver för stora blockljus...)

.............................................................................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Grattis!!!
Så kul att få vinna!
Själv har jag vunnit en gång i hela mitt liv.
En Lennart Hyland keps=(
Min teckning visades i teve när jag var fem år....
Tycker den där lotusblomman lät fin!
Blev lite sugen själv på en sån...nu vet jag ju inte riktigt huuur de ser ut men jag kan tänka mig att de är snygga!!!
Ha en bra kväll...Rensa! Det är skönt för kropp å själ!
Å vilket coolt bord jag ser!!! Lite guldigt!! Gillar det!!
Kram från mig!!

2007-06-11 @ 18:49:19
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Anonym

Mariakoden:jag hann nästan fylla 36 innan jag fick vinna, så du låg liiite före mej där..bordet du ser är ett "halvt" väggbord med marmorskiva och det är inte lite guldigt, det är _mycket_ guldigt, till det hör en stor maffig guldspegel (piedestal, guld-pendyl-ur och två ljuslampetter)allt har tillhört mannens gammelfarmor och är från typ 30-talet...mer om det när "rummet är klart"...'hejsanhoppsan'

2007-06-11 @ 18:59:54
Postat av: stina

Men du...vad kul. Då kanske du vinner min nästa gång också...som sagt. Puss

2007-06-11 @ 20:48:50
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Lilla My

Grattis!Funderar på listan där men det är ju så otroligt mycket att skriva och jag som vill fatta mig kort....hm. Får nog anstränga mig.Såg du Ernst? Poesi i ladugården skulle han få in.Är det det ni gör nu när ni stylar om?Ha det bra!

2007-06-11 @ 20:58:58
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Karin

Grattis vad kul! Hoppas vi får se vad det blir för inköp.

2007-06-11 @ 21:04:15
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Liza

Säger bara STORT GRATTIS TILL VINSTEN!
Kram!
Liza

2007-06-11 @ 21:20:48
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Lisa

Stina: javisst!Men att vinna hos dej smäller högre!
Lilla My:*harkel* lår oss säja så här..om nån slår på tvn när det är ernst program så går den sönder..jag verkligen avskyr den karln! Älskar programmen han gör men bara det vore nån annan programledare..uäk, jag bor hellre i ett knallblått hus och har blåa kläder resten av livet(se min lista)..fast poesi i vardagsrummet vore inte helt fel...fast iof vita tak ÄR poesi!*kramisar*
Karin:om allt går som planerat får ni se inköpet imorgon...*kram*

2007-06-11 @ 21:23:02
Postat av: EVA

Wow så kul ! GRATTIS !!! Kul att få vinna...
Jag vinner aldrig...fast för massor med år sen vann jag faktiskt 12000 på V65 och då åkte jag och kidsen till Spanien för de pengarna !
KRAM EVA

2007-06-11 @ 22:45:41
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Lilla My

Jag har också tänk på det där med väskorna och det är ju det jag är livrädd för..att nån ska veta vem jag är.gulp...Fast å andra sidan..Kan det vara så hemskt egentligen...Jag är ju en kvinna i mina bästa år.Vacker,klok och lagomt tjock ;-)(Det är Karlsson på taket som säger så) och barnslig får jag väl tillägga då också.Ha en bra dag!

2007-06-12 @ 12:11:43
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Fridasfunderingar

GRATTIS TILL VINSTEN!

2007-06-12 @ 12:42:16
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Lisa

Eva och Frida: Tack för "grattiset" och vad jag blir glad över att ni hälsar på i vårt kaos!
Lilla My: jo, min rädsla är också att bli o-anonym..fast jag tröstar mej med att i allra värsta fall får väl bloggen somna in om det blir jobbigt*kram på dej gullfia, jag lovar att inte kolla efter papegojväskor!

2007-06-12 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0