mera målarkaos..

image18

kaoset ur annan vinkel....håll till godo!


Så har jag då insett att jag nog är en äkta självplågare....Att fotografera när det är som allra värst måste ju ändå vara den ultimata formen av självplågeri...här kommer en till bild, i annan vinkel, och ni förstår nog varför jag säjer att pianot inte flyttades trots takmålning....Och har man inget att göra (näää vem kunder tro att vi är sysselsatta??)så skaffar man sej nåt att göra..för nu funderar maken och jag på att börja rycka i datarummet och han har lovat mej att jag ska få SLÄNGA saker! Jag ÄLSKAR att slänga saker (helst såna som inte är mina-fast i brist på annat slänger jag även dem) så nu kliar det i fingrarna! Ha det bäst nu ska jag inställa mej för marktjänst, ni vet matlagning, tvätt, barnomhändertagande och annat roligt! Kram på er alla busungar!


Kommentarer
Postat av: Mariakoden

....då har du inte sett riktigt kaos.
Välkommen till mig!

2007-06-11 @ 18:50:20
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Karin

Vilken supermysig öppen spis. Gillar särskilt vedförvaringen.

2007-06-11 @ 21:05:01
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Lisa

Karin! Vad roligt att du hittat till mej! Jo, vår spis är vår stolthet..faktiskt har vi en stor balja i koppar(gjort av en del av en gammal varmvatten beredaremed ett väldigt speciellt underrede i smide som en lokal smed har gjort) stående där också! Det slukar en del ved vår spis...men den är effektiv! Ser du "hålet" uppe på spisen? Det är också tänkt som vedförvaring men jag gillar ljusinsläppet som det ger så där i brukar jag förvara konstglas...

2007-06-11 @ 21:16:49
Postat av: Sara ö

oj vad fint ...det blir...jag har alltid velat ha en sån vacker öppen spis :) vilka fina inlägg du gör, ser fram emot att säsa mera om er renovering kramar från sara ö

2007-06-12 @ 07:22:55
Postat av: Lisa

Lisa: Hej Sara! Vad roligt att du hittade hit! Hoppas att du ska trivas så att du kommer hit fler gånger!*kram*

2007-06-12 @ 07:46:50
Postat av: Mari

Vilken ljuvlig öppenspis och vilket ljuvligt rum ni ser ut att ha. När vi renoverade vårt hus stod vardagsrummet klart länge, men helt utan möbler och annat tingeltangel. Bara tre stora fönster, vita väggar och öppenspis. Trots att vi har det väldigt sparsamt dekorerat så kändes det ändå övermöblerat när vi flyttade in soffor, bord, tv och stereo ...

2007-06-12 @ 09:56:11
URL: http://lillamari.blogspot.com
Postat av: Fridasfunderingar

Haha! Så underbart att se att det inte bara är jag som bor i kaos!!!! :D Har lagt ut någon bild på det hos mig också tidigare. Men vet du vad, jag tycker det är kul att se på kaosbilder, det blir liksom "före-bilder", sen får man ju se de fina efter-bilderna och det är råskoj!!!

2007-06-12 @ 12:40:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Lisa

Mari:Jag är faktiskt utan gardiner i vanliga fall, jag gillar känslan av att "ute kommer in" och det är inte så många saker därinne, mest möbler men just nu funderar jag över vad som kan "bantas bort"...och spisen...den är liksom husets hjärta!*jag blir så glad att du hälsar på!Kram*
Frida:kaos är roligt på lagomt håll(typ hos grannen:)snart sprider sej kaoset till köket och DÅ blir det rörigt!*tack för att du hälsar på mej!*

2007-06-12 @ 16:17:12
Postat av: Maria

Vilken underbart vacker öppen spis! Jättetrevlig blogg du har, hit kommer jag igen! =)

2007-06-12 @ 17:48:53
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0