Herr Igelkott

Han behagade visa sej igårkväll, Herr Igelkott.










Fin-vännerna var här på middag






Vi hade sett fram emot sol, grillning och vara-ute-tid men vädret ville annorlunda...
typiskt



Vi firade in semestern med maräng/sockerkaks-jordgubbstårta
(men den gick åt för fort för att hinna fotograferas....)




Men vad gör väl vädret?
Vi hade  trevligt som alltid....
Och vi hade, på döttrarnas enträgna önskan, köpt en liiten present till deras lilla J.

Uglydolls

En ugly doll

Tyvärr verkade inte lillan uppskatta den lika mycket som vi stora.
Jag förstår henne, man kanske måste  vara stor för att förstå tjusningen med monster?



Innan middagsätandet åkte vi till Magasinet.
Attans, vad det finns mycket som jag vill ha där!!!



Det blev en del........





(alla bilder är privata©)


Idag ska vi inte göra nåt särskilt
bara vänta på att vädret ska bli bättre....

Sen ska vi räkna liiite på hur mycket tapet vi behöver,  och hur mycket färg som kommer att gå åt.
För att inte tala om easycover.......

Den här tapeten är det ju, ifall ni inte minns....



Och jag tänker med glädje på semestern som ligger framför oss....
Tur att det finns nåt ställe där solen lyser!




(bara sju veckor kvar att längta!)

Kram på er, nu kommer en mormor/morfar som vill äta tårt-rester!







Kommentarer
Postat av: LillaMy

Åh,vilka snygga grejer du har köpt.Jag ser en så snygg skärbräda som hänger på väggen i köket också.Var är den i från?Svinigt kallt är bara förnamnet på vädret just nu.Det blir en slappardag i dag.Ha det bra

2008-07-06 @ 13:23:10
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Malin B

Ni ser ut att ha det gott inomhus också även om man vill vara UTE när det vankas grillpartaj.

Jag skulle också vara frivillig till att mumsa tårtrester. ;)

2008-07-07 @ 22:41:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0