Tur man inte har semester:)



Jag och lilla S´hostar och nyser ikapp. Om jag inte vore så gammal :) så hade jag fått inhalera.
Båda döttrarna är såna att, när förkylningen slår till, så åker de på falsk krupp med sjukhusbesök, Beta-Pred och adrenalin inhalation.
Jag var likadan som barn.
Men det är nära nu att jag blir barn på nytt
Att inhalera.
Inte kul. Hoppas döttrarna klarar sej.
Med det återknyter jag till rubriken, det är inte kul att vara sjuk under semestern, bättre att "göra bort" det nu, undertiden jag jobbar.
Jo, jag är på benen, är inte såå sjuk att jag inte kan gå på jobbet.

Men trots det ska jag trotsa förkylningens vädrets lagar och åka på en stadtur med mamma.
Vem vet vad vi kan hitta?
Annars tror jag att jag åker till Magasinet på lördag. Hallontårta lät inte fel!
Anna, kära kusin, är ni hemma på Lördag?


Så nu ställer jag mej i skamvrån, med hosta och allt, och vet inte alls när jag hälsar på:(

Skäms, Lisa!

Orient
(kanske det blir en pläd? Från Klippan?...
eller?.......)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Hosta är aldrig kul. =(

Jag kör Echinagaard så fort jag känner att det börjar killa i halsen, hjälper oftast! =)

Eller om det är TRON på att det ska hjälpa som gör susen?!

2008-06-24 @ 07:57:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Fridasfunderingar

Krya på er!!!



Kram!

2008-06-24 @ 08:03:23
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Maria

Du har så rätt så..bättre att vara sjuk när man inte har semester (om man nu måste vara sjuk)...Falsk krupp låter inte kul...hade nog skrämt upp mig rejält...krya på er nu, kramar

2008-06-24 @ 17:52:09
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

hallå....

Stackare, ni får krya på er!

Fast ni har ju valt att bli sjuk när det är som sämst väder...det var ju bra ialla fall... ;)



Måste kolla in Jyskbladet..... Vi är i akut lampbehov. Sa till sambon att vi borde åka på bilsemester i sverige å leta en lampa....han tyckte inte det lät som en bra ide...



Ha det bra....krya på er i massor!!!!!!!!!!!

2008-06-24 @ 19:25:16
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0