Jag hatar pollen!

Närmare bestämt AL-pollen. Snörvel och snyt.

Igår röjdes hela garaget och huset städades. Och japp, stolarna står där uppe nu.
Idag drar vi till stan.
Middag på Chiliköket med mormorn och morfarn och besök hos KatarinaK = recept på en lyckad fredag!

Nån som undrar över hur det blev med skorna?
Jodå, vi bråkade med oss tre par hem.

Varför det blir bråk?

Ja, jag har antagligen fått den enda 10-åriga dottern i världen som hatar att köpa skor.
 Det spelar ingen roll, dyra eller billiga (har försökt erbjuda dyyyra märkesskor) men inget går hem.
Och nya skor behöver hon ofta. 
Hennes fötter växer som ogräs så vi har knappast bråkat färdigt för i år.......


Nu ska jag hoppa ner i sängen igen.....
Blev väckt av en morgonpigg motorcykel-åkare som ville testa mc´n.
 Många gånger.
 Extremt många gånger på hög hastighet.





(bilden kommer från den här sidan)

Inte min favoritväxt just nu
......trots att den är rätt vacker......

Men jag struntar i råden om att hänga tvätten inne för att undvika pollen...
Jag älskar tvätt som torkats ute!

Ska hälsa på er snarast, och tack för de fina kommentarer ni lämnar!

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå där...Ska iväg o jobba strax....lyllo mig va?!
Eller så inte =(
Dollsen finns vid leksakerna i en stoooor korg med mjukdjur, blandat med andra skräpdockor låd dessa...Jag tror dessutom att det är "äkta" uglydolls....(jämför ettiketterna så ser du...=)

Ha en bra stadstur!!!

Kram!

2008-05-02 @ 09:17:27
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Allt har en baksida, även den fina våren alltså...
Tyvärr har jag inga huskurer eller råd att komma med. Lite regn kanske gör susen? Dansa regndans. =)

2008-05-03 @ 21:13:35
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0