Vad ska jag skriva?

Våren är här.......
so much to do.....

Inte nog med det, det är MORS DAG också......
Jag borde blir firad, och vi firar, ihop med krattan, buskarna, perenna-bänken och dammsugaren...

Min egen mamma sänder jag tankar (och sms) till.
Hon firar dagen i Italien -extremt fuskigt, eller hur!?
Svärmor ska vi fira senare idag, och maken har lovat mej en present....
(Även om jag inte får den förrän imorgon...)


 Eva Solo Droppfri karaff 1 liter

Jag kan vänta ända tills imorgon med att få den.......

Bilden kommer härifrån:)

Ha det gott, idag sänder jag kramar till er, alla mammor, som ror ihop (den oftast hektiska) vardagen med middagar, träningar, tvätt och annat `kul´.....

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ja, kramar till alla mammor! =)

2008-05-25 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0