En uppgraderad lampa och en uppstressad mamma



Jag hittade en kupa som jag letat efter, på just Kupan :)
(vitsigt va?)

den här lampan blev uppdaterad, och såå mycket bättre!
För en ynka femma blev den min.....

Annars är det 1911 saker just nu.....möten på möten, är det inte barnen så är det jobbet.

Stora S har också hoppat på en dansklass till så nu är en kväll till uppbokad varje vecka....
alla var ändå redan bokade så var gör en aktivitet till för skillnad?

Nu är det Street som gäller för hela slanten. OCH balett, och friidrott och piano.....sen har lilla S alla sina aktiviteter.....


Hur fixar dom det, alla stålmorsor med mer än två barn?



För er som har dansande barn vill jag bara tipsa om världens bästa Karin.
Hon finns på Kronan området i Luleå (H1 3trp)

Hon har en butik som heter Elfina, och där kan man prova ut både dans- och konståkningsdräkter samt prova skor. Inget mer krångel med skor som är beställda över nätet och inte passar. Ingen frakt och dessutom världens finaste service.


Sådetså.


(och nu är båda tjejerna nyekiperade med både skor och danstrikåer
- skönt, ännu en sak jag kan bocka av på höstens "Att-göra-lista"........)



img



Nej.....nu skyndar jag vidare - kram på er alla, jag tackar och niger för de fina kommentarer ni lämnar samtidigt som jag lovar att hälsa på er så snart jag kan ♥



Ett litet tillägg -tillägnat alla barnen som följde med oss till Sunny Beach......här är länken på den otroligt jobbiga klubblåten vi hörde dagarna i ände.......och som barnen ääääälskade....
så håll till godo; Alltours egen variant som vi är van att höra den.

Och originalet förståss...
(Med Masterboy)

Liiite nostalgisk blir jag trots att solbrännan inte hunnit blekna........

Kram på er, Janne å Tea, låt nu Julle och Elin lyssna å njuta:)))



Kommentarer
Postat av: Karin

Jättesnygg lampa!

2008-09-17 @ 20:12:56
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad fint ni har hemma! Är själv ute efter en liknande retrokupa till en lampa jag fyndat.

2008-09-17 @ 20:14:21
URL: http://husmusen.blogg.se/
Postat av: Liza

Så fin lampa!! Gillar retrostilen! Har ett par kupor på lager som "någon gång" ska komma till användning!

KRAM!

Liza

2008-09-17 @ 21:20:59
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Lilla My

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå....vad jag gillar lampan.Precis i min stil (Varför hittade jag den inte före dig;)).Hoppas allt är väl i vardagsstressen ändå.Kram från en annan mamma

2008-09-18 @ 08:40:28
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: TA

kommer inte att spela upp den för tjejerna:-( Jag är väl inte en självplågare!!!!! Fin lampa, men hur många lampor har du nu egentliget??? Skulle behöva ta med dig när jag ska handla eftersom jag aldrig hittar en lampa och jag har verkligen brist på dem

2008-09-18 @ 19:47:07
Postat av: Malin B

Kul med fyndet!

Vi som har två barn har det värst, vi pusslar och försöker vara överallt - när man har "hundra" ungar är det ingen människa i världen som försöker hinna... Så tror jag iallafall. ;)

2008-09-19 @ 11:48:16
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Hanneles paradis

Kul när man hittar det man letar, ha en bra helg.

2008-09-19 @ 12:29:45
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0