En utmaning (igen:)

Eftersom jag har hiskeligt ont om tid (hallå- jag har f-möte på jobbet ikväll) och har just påbörjat min PIM-utbildning(praktiskt It Media - jag är ju jäääääääätte praktisk ihop med it:)Sen ska vi inte förglömma mina enormt duktiga elelver heller.....Men duktiga elever är krävande elever, så jag får mina fiskar varma; hela dagarna!
Så sen är det typ ingen tid kvar.
I allafall till bloggeri. Som har noll prio just nu.
Så då verkade en utmaning komma som manna från himlen.  M.a.o jag slipper skriva ett fyndigt inlägg...

Här kommer då utmaningen då;

Fem saker i min frys:

  • egna jordgubbar
  • kött i olika former
  • isbitar
  • wokgrönsaker
  • hemmagjord rabarbersaft

Fem saker i min garderob:

  • byxor
  • drös-vis av kläder inhandlade i Bulgarien 
  • skor, pumps, sandaler, stövlar...u name it!
  • tro det eller ej -några små tavlor som vilar i väntan på bättre tider
  • klänningar , främst Nanso, några är inte ens använda än:)

                                                                                                Fem saker i min bil:

  • solglasögon
  • paraply 
  • ytte-pytte lite maglite(ficklampa när jag blir stående ensam i mörkret)
  • näsdukar
  • pennor(kan man alltid behöva!)


 


Fem saker i min handväska:

  • mobilen!
  • plånbok
  • näsdukar(mina barn är ofta snuviga:) 
  •  tuggummi




Å bara för att allt e skit för jag är så stressad får ni läsa listan precis som datorj%´#"%¤%veln flyttar runt den.......håll till godo! Vi ses till helgen då jag (kanske) har mer tid!


(jag har visat den förr! men den stämmer fortfarande!)

ochi-koooo

Kommentarer
Postat av: M a l i n B.

Jag söker också tid med ljus och lykta men hur jag än ser mig omkring så finner jag den inte...

Men OM jag skulle hitta, jag som aldrig ger upp, då kan jag skicka över lite till dig också så kan vi hinna med allt vi vill. ;)

Lycka till med alla dina projekt.

2008-09-23 @ 22:51:08
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0