Illavarslande:)

Man brukar ju säja att en bild säjer mer än tusen ord.......

26
Det här knäppa testet hittade jag här.....

Och om er dator visar konstigt -eller om det är min,
SÅ STÅR DET ATT JAG KNOCKAR 26 FEMÅRINGAR:)!!!!!!!! - T J U G O S E X!!!!

Föredrar att inte lägga för mycket vikt vid det då det kan ha negativa effekter på mitt arbete:))))))

Jag stretar vidare, maken är på sin "herr-onsdag" idag, ett gäng `gubbar´som träffas och lagar mycket avancerad gourmet-mat. Ibland får vi fruar smaka.
En gång i halvåret....
Men å andra sidan brukar vi få sjurätters då......

Nu är det dags för middag, döttrarna ska i badet och jag ska förbereda för veckans städ.
Trodde ni att det hade lugnat ner sej? - Inte alls.............

Så kramar på er, småpärlor, nu är det snart helg!
(Och tjejkvällen? -kommer inte på fråga:)



Förresten, den här boken upptar en stor del av min tankemöda just nu

Mörkrets vänstra hand  Ursula K. LeGuin
(bilden har jag lånat från en Tradera annons)

Mycket, mycket bra, men den kräver en hel del tankesprång också;)



Nä, nu, är det på "rikt", Hejdå för ikväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej, Mess-tarinnan här! Och du var visst rolig. Eller så är det jag som är ännu tröttare än dig just nu.:)



Tittar bara in och säger god natt! Jag har just avslutat födelsedagsbaket här hemma och går en sista bloggrunda innan sängen ropar. Oj, den ropar visst redan. Får göra ditt test en annan dag.

Kram kram

2008-09-24 @ 22:39:16
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Malin B

Sjurättersmiddag! Milda Matilda, förstår att det bara bjuder på det två gånger om året. ;)

2008-09-25 @ 20:37:46
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0