Gräsligt

Änkligt var det här........eller snarare ynkligt..........maken har åkt till Manchester (England) med jobbet. Lite jobb, fast mest nöje antar jag att det blir då de ska se Manchester United spela fotboll :)
Dock ska jag tillägga att min make, han är den mest sport-ointresserade som finns.....så jag tror att han hänger med mest för att glo på ufona som blir till sej i trasorna över en liten skinnbolls hoppande hit å dit:)

Själv är jag sjukskriven på kortare tid då jag har en elak-elak bihåleinflammation som hållit mej vaken bokstavligt talat dygnet runt i drygt två veckor. Och som alla vet klarar man inte att arbeta och sköta barn och vara gravid och vara vaken hela nätterna. I Onsdags gick det inte längre.......Jag fick bannor av min läkare som sa åt mej att vila och vila tills nångång nästa vecka. Så här sitter jag, och längtar efter maken, msn:ar med brorsan och har det rätt trist........
Kvällen bjuder på en del McDonalds och två delar street................

Vi ses!


(foto: scanpix)



Sen är jag rätt avis på lillebror som har en Las Vegas resa framför sej...........suck..........jag är för gravid för att flyga nånstans....................tur vi har en lilla att se framemot när vi inte kan resa utomlands i år.......förutom stora S´som åker till Rhodos i september med mormorn och morfarn!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Stackars din make hade min son sagt! ;)

Men han kunde ju ha smitit i väg och sett Manchester City när han var i rätt stad iallafall. ;)



Kram till dig! Vila och vila är inte det lättaste man kan "råka ut för". Iallafall inte när man har småfolk som pockar på uppmärksamhet.

2009-04-03 @ 16:14:58
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Krya på dig och lyd läkarens råd.Ha det gott

2009-04-03 @ 19:59:22
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Sara

Naw din stackare...fy vad jobbigt och bihåleinflammation som gör så J******a ont! Hur mår lilla pyret i magen då? KRAM

2009-04-03 @ 23:44:31
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0