Ave Maria






Vi är ett steg närmare färdig`köpandet´ av klapparna.

Vi har alltså tänkt klart

Siffrorna skiner i önsklig välmåga (jag visste väl att maken skulle greja det! Hurra!)
Stora S utvecklingssamtal är avklarat, det tar sej sa mordbrännaren....

Jag har dragit igång julbaket på allvar (knäckflarnen avklarade!)

Och så har jag lovat min käre bror att sluta ta sneda bilder
(ser du nu, varför de är sneda, det är ju för att dölja både min och kamerans urusla kvaliteér!)
Ett framsteg är väl att jag just klurade ut hur man får in text på bilden sjutton år efter alla andra

På fredag sjunger stora S solo i kyrkan i luciatåget och senare under dagen ska jag till frissan.
På lördag är vi bortbjudna på middag (längtar!) Vi ska också recognosera inför sista klapp-köpen, nu när vi i allafall kommit fram till vad de ska innehålla..

Sen måste jag bara få berätta....jag gillar ju att följa svenska bloggar runt om på jorden.
Michaelas är min senaste, en sån ûber-duktig kvinna!
Fatta att hon pluggat till både sjuksköterska och lärare, i AUSTRALIEN!!!
(OCH funnit kärleken, fått en underbar liten dotter och drabbats av stor sorg vilket jag beklagar)

(att jag fascineras så, tror jag att det långt inom mej finns en liten avundsjuk Lisa som önskar att jag hade gjort detsamma, dvs vågat se världen utan övervakning av en researrangör i charterformat)

Gissa om mina flickor ska peppas att återupptäcka världen!

Nu tänker jag stryka jag gör f*n inte annat, jag har ju en tweenie i huset som byter kläder JÄMT!

Kram å på återhörande!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Men va snall du ar. Jag ar pa varldens trakigaste humor (allt ar botten) och sa laste jag detta (och borjade grina) och blev pa lite battre humor. TAck!



MEN:

Jag pluggade bara sista aret har till ssk (utbyte) och jag laste bara en termin (av 2) till larare (jag vill inte fortsatta efter mammaledigheten fran ingenting da jag insag att jag inte vill bli larare langre. Det var inte alls min grej. Ska plugga vidare inom ssk i juli tankte jag). Sa jag ar inte alls sa duktig som du pastar. Haha.



Aterigen, tack sa mycket!



Och vilken fin mobil. Jag kan hanga upp en uppblasbar Barbara, en Chris och en Poppy i taket sa har aven jag skapat en julmobil forestallande Maria (jag ka inte vara maria utan maste hanga upp en barbara eftersom nagon maste ju hanga upp folket), Josef och Jesus. Det blir bra.



Kramat

2009-12-09 @ 14:29:56
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0