Så mörk är natten i midvintertid





Tisdag, och vi räknar ner ännu en dag.

Julafton är nu blott tio dagar bort
(ochjagsomvarkenbakatellerhandlatklart!)

Stopp! Hur var det nu?

Javisst, det är ju advent, det var då man skulle andas och vänta......
Jag lovar att jag gör bägge delarna, faktiskt, mellan varven, men faktum kvarstår, jag har några sorter kvar att baka, och jag har några klappar kvar att handla, men vi glöggar och vi ser julfilmer av den skrattande sorten och ikväll, då sitter vi bänkade inför en taktfast dunkade uppvisning som bokstavligt känns in i hjärtat.

Stora S´har uppvisning i street, och hon berör våra hjärtan, musiken pulserar och då kan vi inte annat än klappa takten!

Imorgon; onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0