Tipp Tapp


Ja nu nissar alla nassar....eller nöffar alla nissar??

Kanske, och med svininfluensan runt hörnet så är ju risken stor:)



Inte en sned bild i sikte!(men ack så rosa!!)

Hurra för mej!!!

Lillan blev fem månader i helgen och nu väntar nästa vaccination
På tal om vaccination så ska hon gris-sprutas efter jul.
För att kunna det krävs det att hon har provat äta kyckling och ägg, som barnmorskan sa; `ge henne lite sockerkaka -det innehåller ju ägg´........så i mellandagarna är det dags för mat-premiär....

Känns si och så...jag VET att hon vill äta annan mat, jag ser att hon är redo, men jag....ja, jag tycker ju hon är så liiiten.....
Mammas tuttar är väl alltid bäst?

På tisdag får vi fin-främmande och på fredag är maken ledig -det här blir en toppenvecka!!!

Hopp å galopp, Lisa!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag tyckte också det kändes jobbigt att börja ge lillan annan mat än min mjölk, men vid fem månader fick hon smakportioner och när hon var 6 månader fick hon gröt på kvällarna. Jag ammar fortfarande, tycker det känns bra, men det blir ju bara två ggr om dygnet nu. Ja där ser man vilken skillnad det kan va med storlekarna. Lillan har precis börjat med 80. Storlek 74 hann hon knappt ha. Visst återkommer jag med fler inlägg längre fram med bilder från huset och lillans ett-årsdag! God jul!!!

2009-12-14 @ 23:47:54
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0