Jag tar en paus..........

Jag har ingen lust att blogga just nu, annat i mitt liv tar alldeles för stor tid i anspråk........

Övervåningen  genomgår en total förvandling och det är hiskeligt mycket på jobbet just nu.
Stora S´ provar cheerleading och vi står i begrepp att anmäla henne till 3 (!!) dansklasser till.......

Dessutom så vill jag hinna med mini-syster som simmar runt i min mage.....Vi längtar efter henne, och jag längtar efter att få ordning på hennes blivande rum.....

Jag lovar iallafall att ni ska få se när vi är klara på övervåningen!





(bild från fjolårets dansuppvisning......årets närmar sej med stormsteg!)

kram på er,allihopa!♣

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kram tillbaka!

Tid och lust för bloggande går alltid upp och ner. Precis som allt annat. ;)

2009-03-21 @ 22:53:59
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Liza

Ibland finns inte tiden och lusten för att blogga, så är det bara! Njut av livet och vi finns här när du kommer tillbaka!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

2009-03-21 @ 23:31:57
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

...å jag vill ha det mesta av dina fina saker.... =)

Lovar att du ska få min vas när jag lessnat!!



Om dina döttrar vill dansa när de börjar 7:an så kan jag STARKT rekommendera dansklassen på Christinaskolan! Underbara lärare å stämningen är tydlingen superbra! Lite "fame" över det hela ;)

Ikväll ska döttrarna på dansföreställning. Obligatorisk närvaro! Å de skulle aldrig klaga på att skolan suger......

Så hoppas dina barn kommer att gå där!!!



Ha det bra! Håller koll på dig på blogglovin så jag ser när du uppdaterar....



Å du, är det en tjej ni väntar alltså????



2009-03-23 @ 15:34:02
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Hej igen!! Hur länge har din dotter kvar tills sjuan börjar?

Mina barn älskar att gå till skolan! Det var mer en chansning när de började i dansklassen-de hade bara dansat en timme i veckan tidigare. Nu är det ungefär 2-3 tim/dag. Det här är det bästa vi gjort! (att peppa dom att börja där)



När vi skulle få vårt tredje barn så var jag så inne på att det skulle bli en tjej, men så kom en kille ut...han är lite inspirerad av sina systrar så det är nästan som att ha en tjej...haha...han kollar på High school musical & kan alla låtar i melodifestivalen å älskar att pyssla....=)



Nu ska jag uppdatera bloggen med något vackert..... ;)



Ha det så bra....kram på dig!



2009-03-23 @ 19:10:34
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0