TREVLIG HELG!

Nu tar familjen i det vita huset helg




Mitt traderafynd.....gammal fin 60-tals lampa som är sprillans ny!

Aldrig använd, levererad i originalkartong och sladden så fint ihoprullad,
inköpt till en liten bråkdel av vad den borde ha kostat.....

(kolla förresten in mina efterlängtade blommor i fönstret, älghornsbräken....
roliga blommor som jag letat efter så länge!

De ser faktiskt ut som älghorn!
(det du, Maria, det vore väl nåt för dej?)

Nu väntar helgen om hörnet, huset doftar nystädat och en ny lampa lyser i mitt fönster...
Helgen kunde inte börja bättre!

Vi ses!/L


Kommentarer
Postat av: LillaMy

Jag säger bara....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så fin.Det blev som jag trodde...avundsjuk...Kram

2009-11-06 @ 08:10:40
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: m a r i a k o d e n

Haha...jamen kolla! Det ser ju ut som älghorn!! =)

Måste nog köpa några jag åxå.....;)

Köpte mig en lila ljusslinga (!) som jag tänkte hänga i renhornet, men njää, det blev inte så bra, ska hänga en vit slinga i den istället, måste bara köpa en först.

Var förbi en kompis som har byggt ett plitternytt hus o hon hade faktiskt målat ett älghorn vitt o hängt upp på väggen, det var så snyggt mot allt det stilrena o moderna!!!



Hoppas ni får en toppenhelg!

Kram på dig!!

2009-11-06 @ 08:18:51
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0