Att gå på tur

Jag har för mej att det betyder "att åka utför med skidor" eller nåt sånt på norska.

I mitt fall betyder det att ta en sväng med bilen och träffa nån annan vuxen.
Helst en fin-väninna, men, hey, anyone will due:)

Jag älskar att vara hemma, och lillan är underbar men jag saknar fakiskt vuxna...
ÖF är inte ett alternativ, jag vill ha kvalite´på umgänget, inte kvantitet:)

Så idag går jag på tur.
Och jag hoppas på tur, nämligen att just tilltänkta fin-väninnan vill ha besök, och att hon längtar lika mycket efter mej som jag längtar efter henne.

Men annars, tja då hittar vi på nåt annat, tjejerna och jag, för hemma -där är vi INTE i eftermiddag!



(urusel kvalite´på en underbar grön/rosa blommande orkide´som maken fick på födelsedagen,  och krukan den står i är en Steninge som jag tiggt mej till av kära svärmor)

Ha en fin och förhoppningsvis blås-fri tisdag!


Kommentarer
Postat av: Vicke

Hoppas att du hade tur med vänninebesöket, och vad mycket fina fynd du gjort senaste tiden. De där ryamattorna tror jag nog minsann han hade ert hem i åtanke när han satt och knöt, det var som gjorda dit. Supersnyggt!

Många kramar

2009-10-06 @ 22:44:24
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0