En glimt av ljus i mörkret

Jag är rätt säker på att ni minns den här lampan.

Nu har den fått ny skärm (Spira -tror jag att den heter, Ikeas förståss!)
Och flyttat ned på golvet i hallen.









Vi trivs båda rätt bra med den nya placeringen

Helgen har bjudit på både regn och rusk.

Studsmattan har gått i ide och blomlådorna har fått sej en makeover med vintergrönt.
Sen missade ni väl inte att det var kanelbullens dag igår?

Här har det bakats bullar så det stod härliga till, och så har fina mormorn och morfarn ätit med oss.

  Flickorna har dansat i vanlig ordning, både lördag och söndag.

När de virvlade runt som bäst fyndade jag en stor svensktillverkad teak-bricka för ynka fem kronor på "Röda Krysset" (lilla S´definition :)

Det gjorde min helg!

Hoppas ni får en fin start på veckan, själv ser jag fram emot en rese-rapport från efterlängtade vännerna som just kommit hemflygande från sydliga breddgrader!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Det är en fröjd att "hälsa på" hos dig och få se alla fina saker. =)

Grattis till fyndet. 5:- Det är helt i Malinstil det. ;)

2009-10-06 @ 07:51:58
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0