Favoritfönstret

Lina uppmanade att visa favoriter hemma

Jag funderar fortfarande men undertiden får ni se mitt favoritfönster.....



Här är utsikten fantastisk året om, ja alla rum i huset som vetter mot baksidan har en underbar utsikt

Ankorna (som aldrig flyttar, trots att det blir vinter, snälla grannar matar dem året om) som simmar, vattnets stilla porlande och det bästa av allt, baksidan är avskild och utan grannar.....

Lampan i fönstret är av palisander och ett glasblock, också den är vår efter en flirt med svärmor :)

Nyligen såg jag den klubbas iväg på en auktion på en av Stockholms större auktionsfirmor för det svindlande priset av fyratusenfemhundra kronor!!
(originalskärmen står så fint i förrådet men jag tycker den är finare så här)

 Idag städar jag i vanlig ordning och imorgon väntar lillans vaccination då den blev framflyttad till fredagen


Kram!


Kommentarer
Postat av: Liza

Fantastiskt fin utsikt, och så vackert du har i fönstret.. gillar lampan!!

Kram!

Liza

2009-10-15 @ 16:24:09
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: EVA

Väldigt fin bild !

Jag funderar också på vilka favoriter som jag har...och det är liksom alldeles för många...hihi ! Men ska nog lösa det...



Ha en härlig helg !

***

KRAAAM EVA



PS ! Tävling hos mig...

2009-10-16 @ 00:17:25
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0