Four favourites

Mina 4



Håll med om att det är en fånig bild....men jag älskar min matta från Ikea.

Passar fin-fint ihop med det övriga möblemanget och att jag dessutom knep den sista då mattan utgår ur deras sortiment gör den inte fulare:)

(jag gillar visst mattor, eller hur?)




Lillans bumbo..........

Vad vore livet utan den:)
Hur klarade jag mej utan den när stor-tjejerna var små?




Vår vackra öppen spis..........

Både värme men även sky-hög mysfaktor.
En av de vackraste "öppna spisar" jag sett, och en av de största anledningarna att vi föll för vårt hus...





Bastun!
Här på en sommarbild, men den är vår "all time favourite" året om!
Den har omklädningsrum och till sommaren ska vi dra in sommarvatten till en utomhusdusch intill den....*längtar*


Nu väntar dopförberedelser, prästbesök och annat....

Ha en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Robert S

Hej!

Jag kom till din blogg när jag sökte efter mattan på google. Jag tycker mattan är superfin. Om den fortfarande är i bra skick och om du kan tänka dig att sälja den köper jag den gärna för en rimlig summa. Jag skulle bli överlycklig.



Hör av dig om du tycker det låter ok.

2010-06-13 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0