Onsdag igen

En liten bild av en litens rum...



Alla som får barn i år i Piteå får ett print som Isa gjort.

Visst är det fint?

På listen står några av alla de skor lillan förärats med. Det finns faktiskt fler :)
Lillans rum var ju tidigare datarummet, och nu står det där, hjälpligt ihop-plockat och väntar på våren.
Med våren kommer hennes (och lilla S) tur att få lite stylat...

En växasäng, två måttbeställda garderober och piff ska hon få.
Lilla S rum ska få nytt golv, nya tapeter, nya möbler, ja faktiskt rubbet!

Nu lämnar jag er för idag, med ett tack till er alla som lämnar så fina kommentarer....
(själv är jag urusel på att kommentera, och jag vågar mej på att lova att försöka bättra mej!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Isa-tavlorna är bara så fina! =)

Skoj med skorna där på rad också.

Jag gillar "nostalgigrejer".

2009-10-14 @ 10:58:00
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0