även hos mej


(bild från coops blogg "alltid hungrig")


 

Det var ett bra tag sen jag beställde Anna Öhrnbergs kanelsnurra, även om det i mitt fall är en kardemummasnurra....

Fast egentligen borde jag väl kalla det för en tryffelsnurra, för att citera en kär vän.........


Och jag skäms för att säja det, men kamerans kabel är fortfarande på vift så de här bilderna är allt ni får nöja er med!
Helgen har spenderats i stugan (för vissa delar av familjen, -läs maken och stora döttrarna) det finns alltid ved att hugga.......andra delar av familjen (-läs jag och minsta dottern) har flyttat en gammelmormor till en mer trivsam lägenhet som inte ligger i en brant backe (när benen blir gamla blir man fort trött och då är aldrig backar särskilt roliga)

Annars går dagarna i flygande fläng, lillan blir två månader i veckan!

Kram på er alla finisar!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Hoppas gammelmormor ska trivas gott i sitt nya hem! =)

2009-09-10 @ 07:53:54
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0