Eftermiddagsrader


Vi har hastat oss igenom helgen, och måndagen hade hög fart den med. Jag och Gnillot (Pellegnillot i kortvariant:) har varit och hälsat på hennes blivande avdelning. Jag är lugn i hjärtat, det kommer att bli så bra! Gråt kommer det att bli, oh ja, i mängder, men jag är lugn ändå för hon kunde inte vara i bättre händer.
 Jobbigast blir det att inte kunna snusa henne i ögonvrån närhelst jag vill...

Jag som skulle avstå Lions Loppis, men se det gick ju inte:) Vi hastade och hann dit före de öppnade och vi stod där som riktigt hugande spekulanter och köade. Och det gav utdelning.
Lilla S fick en fåtölj (men mamma; det är ju en TRON!!!!!) Den passade finemang i hennes rum som står inför en större omvandling. I skick närapå som ny, jag gissar att den stått i nåns finrum och aldrig använts annat än för just finfrämmande. Vi betalade bara en hunka för den! Plyschen är vackert grön och jag har redan sett ut en finfin rya i passande färg till hennes nya golv. (Nä, vi har inte börjat därinne än, vi har bara tänkt klart än så länge, men snart, snart kör vi igång!)

 Jag köpte två 50tals teaklampfötter från Kinna markslöjd för 20 kronor paret. En ljustake i stringmodell och två teakbrickor i absolutaste toppskick, (inte en skråma!) från Karl Holmberg fick också följa med hem. En mycket lyckad loppisrunda och den där sovmorgonen vi fick avvara,ja det var det värt!




 Nu stundar nya utmaningar innan vi ska se på frusna simmare. Ett lågvattenmärke i veckan blir att visa upp mina intimaste delar. Huvva, dax för det återkommande cellprovet. (Märkligt att tre år kan gå så fort, känns som om det var igår jag satt där sist....) Men det är en viktigviktig sak att göra så även om det inte är kul så får man bita ihop dock inte knipa ihop, då kan det bli svårt att få provet gjort:) Men DET är avklarat, DÅ ska vi ta helg, jag och maken!

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0