Omväxling förnöjer

Sen sekretären flyttade upp en våning känns det så mycket luftigare under trappan. Jag riktigt känner hur de friska feng shui vindarna kan cirkulera därunder:)





Idag tar jag fram teakoljan. Det är ju torsdag och för min del börjar helgen ikväll, maken och jag får en fridag tillsammans innan han lämnar oss för Pajala. Jag har hört att det ska vara 30- där hela helgen. Tur för mej att jag får stanna hemma då. Vi ska göra stan, stora S ska till tandläkaren, vi ska dinera på restaurang och kramas en del. På lördag ska jag och flickorna dansa (ja, S+S ska dansa), och jag och lillabill hänger med på ett hörn. Sen ska vi frossa i lördagsgodis och melodifestival. Tro det eller ej, det blir första gången i år som vi ser den, vi har lyckats missa den till fördel för andra, bättre filmer...

Trevlig helg, skickar många varma torsdagskramar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Å vad jag gillar dina lampor...!

Jättefint under trappan, jag tror bestämt att jag slår mig ned en liten stund på din stol och pustar ut. Har just storstädat hela huset och här börjar helgen även för mig. Härligt!



Väck mig om jag somnar. :)



Kram och trevlig helg från mig till dig!

2010-02-18 @ 15:29:26
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Liza

Supernice under trappan! Nu kan shi dra fram i lagom fart, ja, jag är en Feng Shuiare..

Ha en härlig helg!

KRAAAAAAAAAAAM!

Liza

2010-02-18 @ 19:19:48
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0