Sju sanningar?




                                                    Jag har fått denna av Michaela i landet nedan.

                                Den innebär att jag ska dela med mej av sju rafflande sanningar om mej själv.

                                                                          Here we go....

• När jag var liten hade jag en kompis som hade en sköldpadda. Sköldpaddan hade i vårt tycke ett väldigt smutsigt skal (alltså naturligt sköldpaddsfärgat). Vi diskade den i diskhon med diskmedel och diskborste. Behöver jag säja att den dog? det är det jag alltid har sagt, barn är grymma av naturen....
• Jag har varit en riktigt framgångsrik slalomåkare i mina unga år. Barmarksträning, fys-träning, you name it. Därav min stora avsky för sporten idag. Less is more....
• Jag har skällt ut Babben Larsson efter noter på krogen. Jag var lite väl långt in i dimman när hon stå-uppade på en krog nära mej. Hon stod där och häcklade alla norrbottningar och tillslut tyckte jag att "men nu får väl ändå k*rringen lägga av". Jag sa typ det också....Vad jag inte riktigt förstått där inne i dimman var, att hon häcklade inte alls oss norrbottningar. Nä-ärå..hon häcklade noll-åttorna......Ridå.
•Jag har brevväxlat med Siv Widerberg under min uppväxt. Lite coolt, men framförallt coolt att hon ville brevväxla med mej....
• Jag har läst arabiska. Frivilligt. På kvällstid. När jag gick på gymnasiet. Nördvarningsflaggan är hissad!
•Jag (eller jag och jag, snarare tillsammans med min bästa barndomsvän C)har smugglat in alkohol på Forum i Älvsbyn fast vi varken hade åldern inne, eller att det var tillåtet med alkohol. Vi var 14 och jag spände helt sonika fast en sjua tvärs över bysten på henne för där fick inte vakterna muddra en vid inträdet. Gissa om hon hade väldigt toppig/spetsig/avlång/konstig byst? Sen väl inne, la vi flaskan i vattencisternen på toaletten hu, här fick alla tonåringar gratis-tips!
• Jag har fått uppleva världens värsta raggningsreplik som nånsin sagts i hela världen. När jag jobbade på en MYCKET STOR campinganläggning vid havet som vi inte ska göra reklam för här kom en kille (jag arbetade alltså) på morgonen och hade sovit typ i sina egna spyor. Han var, inte bakis utan fortfarande full, han hade inga skor och höll kanske också på att tända av, vad vet jag....i allafall så sa han "kan inte du s*ga av mej?" (han var ju verkligen `läcker´) (och så `rent´ som hans yttre var kan jag bara föreställa mej hur hans nedre regioner såg ut -blä!). När jag full i skratt svarade "nej -verkligen inte!" så blev han sur (verkligen sur -som ett litet barn-sur) och sa "men kan du inte slicka mej lite i ändan iallafall".....


Med den bilden på era näthinnor lämnar jag er......

 Jag skickar den inte vidare till nån speciell, även om jag skulle vilja läsa din Tea:)

NU tar jag helg......fast först ska jag åka till ovannämda Tea....kramkram!


Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

Hahaha!

Diskade du stackars skoldpaddan? Stackars...

2010-02-05 @ 12:41:49
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Jag hade en fluga som jag ville behålla och slet då vingarna av den så att den inte skulle kunna fly..i all välmening.Den dog också efter att jag tvättade den efter avslitningen..

Den killen är väl säkert lyckligt gift i dag med tanke på hans ENORMA charm och vältalighet ;)Ha en skön helg Kram

2010-02-05 @ 14:32:29
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: TA

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.... Nu gjorde du just så att mitt illamående kom tillbaka:(



Ska skriva det på min blogg också nu när vi fått igång internet igen, måste bara tänka ut nått först:)

2010-02-06 @ 16:38:55
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: TA

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.... Nu gjorde du just så att mitt illamående kom tillbaka:(



Ska skriva det på min blogg också nu när vi fått igång internet igen, måste bara tänka ut nått först:)

2010-02-06 @ 16:39:17
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: Liza

Usch vilket äckel!!

Kul däremot att veta mer om dig!

Kraaaaaam!

Liza

2010-02-07 @ 21:46:33
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0