Tisdag och i vanlig ordning snöar det....

Sa jag inte att jag var less? Det får vara nog med snöandet nu! Om man får tro alla kunniga miljövetare så är mängden nederbörd konstant under ett år. Det betyder alltså att vi får den torraste sommaren på länge. You wish...eller snarare I wish, för just nu längtar jag efter att bada utomhus så det visslar om det! Idag ger jag mej in i tvättstugan igen, har man flickor så har man, och det betyder X antal klädbyten per dag. Och har man dessutom en mini-Lilla som älskar mat och grisar ner kläder därefter, tja, då glöder tvättmaskinen.....

Senare idag åker jag en sväng till Tistel. Vårfräscha blommor står på agendan!

        

                                                              
                                                            Ha en fortsatt fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0