Trevlig helg!

Tisdag gick, onsdag gick, torsdag gick(och jag städade hela huset i vanlig ordning!) Sen kom fredagen och hela helgen ligger ren, oskriven och blank framför oss......Jag har inte bloggtorka, jag bara kände att LillaBill(vem det kan vara får ni räkna ut själva:) och jag hade annat för oss. Vi har slaktat en persianpäls.....(oooo vad många kronor som jag antagligen klippte sönder:) Jag har några storslagna planer för den....Vi har pillat oss naveln och slängt ut en vhs. (Mental anteckning; köp teletubbies på dvd) Imorgon ska vi kolla om Maria Montazami har gjort fint på bordet på Max. Vi vill inte känna oss exposed eller så(bäst att ta läppstift med sej!).....Däremot ska det bli mums!





Vi får se om jag återkommer på måndag.....sloow är bra.....


Kommentarer
Postat av: LillaMy

Nu är jag nyfiken..Vem är Bill?....Ha en skön helg.Kram

2010-02-12 @ 17:20:21
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0