Vardagsvecka, sportlovsvecka

Idag är den enda dagen i veckan då jag inte har nåt inplanerat. Ovant och faktiskt en smula stressande med en vecka som redan är uppbokad. När man tycker att det är stressande har man inte många aktiviteter på agendan... Snart är jag inne i ekorrhjulet igen, och då infinner sej snabbt en ny tanke; hur ska jag greja den vardagen??? Jag menar om den här vardagen känns fulbokad...

Tur att sportlovet närmar sej. En ledig-make ska vara med oss flera dagar och en resa till en viss gammelmomme är inplanerad. En stoooor stadstur med fik och shopping med en mormor ska visst genomföras också!

Men först ska jag jobba. Stadsbiblioteket kallar. Bokprat en masse och fika, en dag när den är som bäst!





Världens bästa barnbok. jajamen!

(vi äger vårt egna exemplar, då biblioteken verkar ha sålt ut sina, tyvärr, för det finns ingen bättre!)

Ha det gott, denna vecka som bara består av 4 dagar!

Ikväll lagar jag lasagne på rådjurs köttfärs- MUMS!


Kommentarer
Postat av: Vicke

Ojoj det låter verkligen inte som att det är en lätt uppgift att vara hemmamamma;)

Kram

2010-02-22 @ 22:11:00
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0