Våren är rosa




Stora S har ett rätt så grafiskt rum. Lite svart, grått och mycket vitt. (Och så det vackra furugolvet då:)
Hon har haft fullt av runda svarta mattor på golvet men med våren i annalkande så tyckte hon att det behöves lite ljusare färger. Sagt och gjort, dottern önskade, mamman kollade ut och pappan shoppade.
Fin familjekombo....

Nu står lilla S rum inför en makeover. Jag gruvar lite, men så snart maken återvänder från Kairo hugger vi in, gruvande eller inte. Nya tapeter, nytt golv och fräscha möbler.
Efter det är det dags för badrummet. DET fasar gruvar jag mej ännu mer inför. Jag är ingen vän av slipdamm och oordning. Men, vi är inte där än. Idag åker jag till frisörskan, och som jag har längtat!

kramelikram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0