En liten gnutta vår



Nu är det klart.

Maken åker till Kairo på tjänsteresa....

I slutet på mars får jag leva ett ynkligt, förlåt, gräsÄNKLIGT liv med alla döttrar då han lämnar oss för ökensolen.

Igår hade jag en JÄTTETREVLIG dag ihop med nån som nog kan bli en nära väninna om `det vill sej´:)
Vi delar så många värderingar och hon är så rar, så jag hoppas hon vill ha mej!

Idag åker jag och får en kram i kramen, lilla bebismagen måste ju kollas till och jag får mej en efterlängtad väninnedos! Lilla S följer med och får på så sätt träffa sin kära vän, hon med. (snacka om win-win)

På fredag åker vi till fabriksbutiken, och jag ska SHOPPA, you bet!

Ses!




(Fina Lina hade med sej vårglada tulpaner, hon kände nog på sej att jag längtade efter våren!)



Kommentarer
Postat av: EVA

Vilken underbar bild ! Och kakfatet...avundsjuk...



Måste köpa mig en bunt tulpaner och bara njuta av "fraset"...



***

KRAAAM EVA



:)

2010-01-20 @ 11:04:48
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0