Helg


Maken sitter på tåget med destination Kiruna.
Jag är glad över tåget, i denna snöyra och kyla känns det som om han sitter tryggt där.
Häftigast är ändå teknikens under, vi sitter här (ja, eller han sitter där, på tåget) och msn:ar till varann....

Är det jag som är gammal eller går utvecklingen snabbare och snabbare?

Nu tar jag helg. Harads-besök, en och annan affär kanske vi också passerar, och sen på kvällen får vi besök.
Holger med familj kommer hit. Underbart!




Japp, det blir dans igen, hela helgen........


Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

hahaha!

Min pappa hatade ocksa samer. snackade jamt skitom dem och sa att alla skattepengar i sverige gar till samerna som bidrag sa att de kan halla sina traditioner levande och ha sina javla renar som ingen ar intresserade av (och darfor gar de inte runt och maste fa bidrag).

kramar

2010-01-28 @ 14:39:53
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: Liza

Vilken tur du hade med tyget till lillans rum! Kanonfint!

Hittar inte mina Ittala, har dock inte sökt i källaren ännu, skulle inte förvåna mig om de ligger i någon kartong där!

Önskar dig en underbar helg!

Kramar!

Liza

2010-01-28 @ 18:27:08
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Lina

Känns bra att vi är på samma "kan träffas-nivå" du och jag. :)



Jag ser att det tydligen finns ett smultronställe i Harads och blir såå nyfiken. Dit kan jag absolut tänka mig att åka, kanske övernatta med maken. Måste kolla in deras prislista - vi har ju snart bröllopsdag... :)



Kram på er idag!

Lina

2010-02-01 @ 09:51:04
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0