Nytt

Vardagen är här, fast bara på halvfart.

Maken är den enda som börjat om, och snart är det ju helger igen........

Vi smackar i oss den sista knäcken, julen är bortstädad (godbajs, sa vi redan på nyårsdagen:) och jag har införskaffat nya köksgardiner!




Vi har varit en sväng till Boden....skulle kolla in utbudet i deras nya "Galleria"...(Enter).
Kan säja att det var minsann ingen "galleria"...gamla vanliga affärer som slagit upp väggarna mellan varann, samt ett litet Ohlssons tyger, typ....suck....nä tacka vet jag Bodens fina "Bobutiken" och Magasin 14.
Utan det så är Boden ingenting.....

Efter en välbehövlig (men ack så kall) låång promenad med mormorn (tillika mamman), hunden och Lillan -väl påpälsad, så har jag rensat i några skåpar.
Befriande att inviga det nya året med "ut med det gamla, in med det nya".

Imorgon tar vi helg igen, då ska vi fira av fina svärmodern (jag har visst lyckats klämma in nåns födelsedag på snart årets alla helgdagar:)




Min fina, fina lampa.
 
`Ceci n’est pas une maison´ (detta är inte ett hus) från Arvesund, designat av arkitekten Gustaf Karlsson.
Namnet är en parafras på konstnären Magrittes målning Ceci n´est pas une pipe (detta är inte en pipa).

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0