Värt att fira


Nu tar jag helg, först ska jag städa igenom huset, men sen, alldeles runt hörnet väntar en fantastisk helg!

Fabriksbutiken, ett snabbt Ikeabesök thailändsk hämtmat ihop med världens bästa mormor och morfar.....lördagen är inbokad för ett exklusivt resturangbesök för bara mej och stora S. (visst, Lillan får haka på, mest för att jag är hennes resturang:)

Vi ska fira nåt, bara jag och stora S.
Ni som känner oss vet varför, och hon har fått välja restaurang alldeles själv.

Annars ska vi dansa, dansa oss genom hela helgen!

Må så gott, alla nytillkomna läsare! (ja, ni "gamla", hälsningen gäller er också!)

Kram, L


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vilken underbar ide och fin fondvägg till lillan=) jag har lånat hem en tapet bok från midbecks kollektion identity. vi får se men en fondvägg blir det iaf.



jag har en liten tävling hos mig!!

trevlig helg

kram Lotta

2010-01-22 @ 13:50:30
URL: http://www.inspiration-eva-l8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0