Lisa vill ha




Vi har sett den både här och där. Som poster känns den lite sliten men som matta? Passar perfa innanför min ytterdörr! Sa inte nån feng shui kunnig att man ska ha rött innanför ytterdörren? Jag vill!
 Kommer från Swiss-miss och kostar nog därefter:).

Jag behöver verkligen inte nya kökstolar. Men jag vill! När vi lackar om köksbordet efter Gnillots härjningar kommer jag att överväga dessa. Många gånger. Och med det priset är risken stor att vi slår till.
De kommer från Furniturebox förståss.

 Återigen en lampa. Denna lampa väcker stort ha-begär och eftersom jag går runt med permanenta "lampglasögon" så är suget stort. Den här kommer från Belysningsbolaget (och heter Glasgow) och skulle också vilja stå i min hall. Inte mej emot.

Sist men inte minst kommer en önskan inför Gnillots födelsedag. Playsam lanserar en Victoria&Daniel bröllopsbil. (dock inte den som syns på bilden). Royalist-javisst säjer jag och tror nog att vi slår till på en bröllopsbil, vi som firar en liten ettåring just på samma år som kronprinsessbröllopet.

Vi ses imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0