Working progress

 

                                    


Det tar sej sa mordbrännaren....Sladden är inhandlad. (Även om jag vet att vi måste handla mer sladd på fredag, samt ett kup-glas.) Men det är på fredag. Status just nu; Gnillot är ett blött litet snöre som fått kortison igår (Beta-Pred) efter att kruppen inte alls vände som jag hoppats, utan snarare blev värre. Lilla S kruppar fortfarande (under kontroll) och idag har stora S sällat sej till skaran av de hemmavarande. Dock kruppar inte hon i allafall. Detta j*kla blöta väder, som "kruppmamma" vet jag att det är som ett brev på posten. Fukt=krupp.

Nåja. Igår var vi och klämde-kände på vårt blivande utekök. Just nu längtar jag efter det så det värker!


                                                   



Ni som sett Solsidan....Johan Rheborgs alterego får gå hos terapeut för att komma tillrätta med sitt grillberoende, så är hela vår familj, fast vi går inte hos terapeuter, vi lever ut vårt beroende!!

Nu återgår jag till snyt-och-host fabriken...tur att det är kortvecka det här!!!

kram!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hoppas att alla sjuka barn kryar på sig! Gillar inte heller fukt, snömögel och annat oknytt som grasserar... som tur försvinner det snart för våren SKA vara här!! :D

Kram!

Liza

2010-05-11 @ 11:04:53
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0