!

*

Väck mej när det är julafton! Stora S har valts till hela skolans Lucia, hon är kandidat till samhällets Lucia, julfester så det sprutar, advent står för dörren, julbaket pockar på och så utvecklingssamtal, både de privata och de arbetsrelaterade.....

VÄCK MEJ NÄR JULAFTON ÄR HÄR!!



*

tur att det finns glögg....och underbara fina vänner att längta efter.....
och rosiga barnkinder att pussa på.....

Orkar inte ens fotografera nåt, ni får se ens önskeklapp istället


Kommer från Svenskt tenn såklart....
Jag bara älskar texten...ursprunget var tänkt att sitta på en ytterdörr, och så hade jag velat ha den!
Men köksbordet duger bra det med..
Vi ses när jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lovar - jag ska väcka dig. :)



Vågade inte lita på någon tomte i år så jag beställde hem det där grytunderlägget själv för ett par veckor sedan - så klart med lite annat smått och gott i paketet. Det är jättefint och superpraktiskt på köksbordet där man ju ändå alltid behöver just ett grytunderlägg. För jag tror dessutom att det kommer att bli ännu finare med tiden, när det får lite märken och när det guldglansiga inte är fullt lika guldglansigt längre. Det är vad jag tror det. :)



Stor kram till dig!

Vi hörs snart!

Lina



2010-11-28 @ 00:05:31
URL: http://kitchenbloom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0