Välkommen helg





Här ser ni delar av Gnillots rum.....
Kraftigt inspirerad av Linas fina lampa till Nelly hänger min variant där i Gnillots rum.
Fungerar bra som belysning över hennes lilla bord där kaffet alltid är varmt och färdigt att serveras.
Gärna i finaste silverservisen som numer består av bara en kanna och tre koppar med fat.
Det är svinn där Gnillot leker:)

Den andra (ovanpå skåpet) är en kär vän från min egen barndom. Riktig retro och sjuttiotal så det blänker om det:) Och visst blev det en playsam bil till Gnillot. Hon som älskar bilar och brummar med allt hon kommer över....Annat som roar är att klä sej själv. Se bara;



I full action! Annars har vi en helg som bjuder på en ny liten kusin som ska döpas. Skaran av kusiner verkar aldrig vilja avta:) Tio är de nu, allt som allt!

Dans ska också avklaras i vanlig helg-ordning, någon snabb loppisrunda också, och så ska min Iphone till doktorn. När maken micklade uppdaterade den så slutade kameran att fungera. Så nu är det dags för fix av den!
 
Kompismys tänkte vi också hinna med, och så fortsätter jag nästa vecka på samma sätt som den förra. Hemma med en Gnillot som läkaren beordrat hemma-vistelse ordentligt så att alla dagisbaciller hinner försvinna.

Och har jag tur kommer Lina hit på visit...Man kan ju alltid hoppas! (sa loppan)

Så trevlig helg på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guu så söt!!!!

:)

kram på er!



/Maria (Koden)

2010-11-12 @ 15:03:07
Postat av: pysseliten

Härlig blogg :)

2010-11-12 @ 16:07:47
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Theresa

Som av en slump kikade jag in på sidan och döm av min förvåning när jag ser att du har börjat blogga igen (det hade du ju kunnat tala om;))



Nu börjar B-H bli frisk (fick åka in på akuten med honom på kvällen i torsdags eftersom han inte kissat på över ett dygn och kräktes upp allt han åt) Så nu börjar familjen sakta men säkert att återhämta sig från alla förkylningar. Vi har varit sjuka i 3 veckor nu med Elin först och sist...



Hoppas att ni kryat på er:)



Kramisar

2010-11-15 @ 14:07:01
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: Anna

Vilket fint och mysigt rum! Läckert tyg på väggen, ett gammalt eller ett nytt?

Mysig blogg du har!

/Anna

2010-11-18 @ 09:03:10
URL: http://www.livetihusnr7.blogspot.com/
Postat av: Lisa svarar

Hej Anna! Vad roligt att du hittat hit! Välkommen! Jag antar att du menar tyget med kor och hus? Det är ett gammalt secondhand tyg från IKEA på sjuttiotalet. Tyget heter Skillingaryd och går ibland att hitta på tradera. Det andra tyget med rävarna (antar jag att du redan vet)finns på IKEA just nu och heter AnnaMoa

2010-11-18 @ 13:21:33
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0