Hej igen

Hej på er efter helgen!

Hur har er helg varit?
Vi har varit flitiga som bara den, vi har hämtat tre kubik ved, dansat, införskaffat nya slalomkläder till stora S. (Kan behövas när man fått ny slalomutrustning)
Mitt i allt hann jag med en extremsnabb loppisrunda och följande lilla goding i ek följde med hem




Perfekt för ett mörkt hörn med sin smala lilla form.....

Förutom det hann vi också med en fikastund hos finaste vännen.
 Oj, vad det kändes som om det var länge sen vi sågs....Mycket att ta igen!

Gnillots andning verkar äntligen vara på bättringsvägen för den här gången. Nu går vi förhoppningsvis in på vår sista vecka hemma tillsammans för ett längre tag. Inte för att jag misstrivs :) men jag ligger bedrövligt mycket efter på jobbet...

Och med det önskar jag er alla en fin start på veckan, själv ska jag köra igång middagen, så här på förmiddagen:) Grönsaksoppa med bacon och vitlöksbröd står på menyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0