Torsdag -rätt och slätt

Här lyser flitens låga. Tandfebern har blåst bort, Gnillot och jag är hemma för den där "extra feber-fria dagen" som man ska ha när man har haft feber. Och som pedagog kan jag ju inte vara sämre:)

Jag torsdags-städar och i samma takt röjer Gnillot järnet. Just nu lagar hon sallads-soppa (tror jag.) Kastrullerna skramlar farligt högt på hennes lilla spis just nu:)

Själv gläds jag åt ljuset och att vi faktiskt har den här dagen tillsammans, hon och jag. Vi har läst alla böcker, haft alla (kaniner och dockor) på pottan (inklusive Gnillot själv).

Nu ska vi bara städa ur sovrummet så är det dags för middagsvilan, och här tar jag helg. Lite kvällsjobb och en fin-fredag på jobbet sen så står helgen för dörren. Fredagnatt är jag disco-chaufför och på lördag tror jag vi ska handla tapeter....
Det här blir en härlig helg!




Kommentarer
Postat av: Liza

Önskar dig en Trevlig helg!

Kraaaaaaaam!

Liza

2011-01-20 @ 23:19:17
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0