Fördelen med att fylla år del 2

Är att man kan få ett nytt bord

 

Mitt nya fina bord heter Flower. Och kommer från Swedese. Såklart.
En present från världens bästa föräldrar. Valnöt och kromade ben. Passar som hand i handsken ihop med (fåtöljen) Idas kromade ben och (fåtöljen) Conturas kromade ben.





Annars badar vi typ jämt. Vi umgås med bästa vänner och grillar. Typ jämt. Och så längtar vi. Imorgon kommer första lasset från Göteborg. Min stora lillebror med fina sambon anländer. Och gissa om vi längtat! Evelina är till och med en större loppisfantast än jag! Gissa om vi ska gotta oss! På tisdag kommer nästa lass med kusiner och farbror. Sen fyller en liten Gnillot två år. Tänka sej....två år! Jag har hört att vissa paket innehåller favoritleksaker som bilar.
Och runt hörnet väntar två av sommarens höjdpunkter. Tjejfest modell maffig och 40års festen med kompisar.

Lycka!


Kommentarer
Postat av: Vicke

Grattis i efterskott !

Superduperfin present och den passade verkligen helt perfekt hemma i ert fina fina hem :D

Kram och ha en bra sommar

2011-07-06 @ 23:34:33
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

VISST är mattan från Ikea? Vet du vad den heter?

2011-10-02 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0