allt och inget

Och massor av dans. Hysteriskt stor del av vårt gemensamma liv i den här familjen kretsar kring det just nu. Dans. På längden och tvären. Och den påverkar också stora val som vi kanske väljer att göra framöver. Sakta har det smygit på oss. Och nu gläntar framtiden på en dörr åt oss. Kanske är det nu vi rycker upp bopålarna för att bli stadsbor? Kanske. Men det är inte gjort i en handvändning och det händer inte idag hursomhelst.

Idag däremot, blev sommarens semester till Göteborg färdig-planerad. Och som vi längtar! Kusiner, morbröder, svägerskor och bröder. Farbröder och kusiner. Och hjärtats bästa vän. ♥

Men först ska jag på lokal med jobbet. I regn och rusk. Men vem bryr sej? Nu går familjen på en veckas ledighet och lilla S flyger sin kos. Till Turkiet med en momme och en moppa. Vissa av oss är lätt avundsjuka, andra drar en lättnadens suck och ytterligare andra kommer att sakna och längta. Livet i det lilla och det stora.

Och jag har insett det. The big 4 0 står för dörren om blott 3 veckor och jag krisar inte alls. Nejdå, jag står stadigt i mina val som jag gjort i detta liv och nojas inte en sekund av att bli äldre - det ska bli spännade att se vad som händer på andra sidan fyran och nollan. Och det är där ni hittar mej snart, på andra sidan, fortfarande Lisa - bara lite rynkigare!

                                            

tänk så vackert balett är.....snart ska vi tjejmysa, stora S och jag. Vi har ännu inte sett Black Swan. Men i helgen så är det tänkt att vi ska bänka oss. Jajamen, det ska vi! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag ska "över" om två månader och jag tror då inte att det är ett dugg annorlunda när jag vaknar upp den 5 augusti än den 3:e. ;)

Men OM det skulle vara något, jag säger bara OM - då kan väl du vara snäll och berätta. ;)

2011-06-06 @ 17:06:23
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0