Lätt avundsjuk




Efter att ha vinkat av mormorn och morfarn till det   t i d i g a morronplanet med destination Arlanda känner jag mej lätt avundsjuk. Deras resa slutar nämligen inte där, utan de flyger vidare mot Rom. En hel vecka i världens bästa land och världens bästa stad all times. Ahh...vad jag önskar att jag gick att vika in i en resväska....

Idag skulle jag och Gnillot fått besök av Lina men krassligheter satte käppar i hjulen. Tråkigt (för oss) som längtat efter henne!  Fast tråkigast för henne såklart, så ta hand om dej fina Lina så vi får ses snart! Vi är ju grymt Lina-sugna nu!

Annars är vi lite lätt trötta på den svarta besten (även känd under namnet Taco). På gamla dar har han börjat gå ner på baksidan och ta sej ett bad i ån. Typ 233546 gånger per dag. Det är inte SÅ varmt längre så att han hinner torka mellan varven. Blöt päls stavas svamp. Yack! men nej tack. Tror att det är kärleken som gör det, han har väl också hört att kalla avrivningar gör susen? (Grannens tik löper) så nu sitter den tidigare exemplariskt lydiga hunden i löplina utomhus. Han som skött sej så bra förrut....

Nåväl. Nu ska jag kyssa Gnillot i nacken och rädda nyinköpta IPaden från henne. Teknikunge! Hon fixar den bättre än jag, därmed inte sagt att hon är försiktig med den.....


kramkram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Sofia på Mokkasin

Hej Lisa! Jag säljer bostavsbanners och de är grymt användbara :)



Här kan du kika lite mer om dem http://mokkasin.blogspot.com/2011/02/sondagsbilden-och-er.html



De kostar alltså 125 kr och den lilla frakten på 39 kr tillkommer. För 83 bokstäver och symboler.



De svarta såldes precis slut och nu finns bara multifärg och turkosa men i nästa vecka finns alla färger på lager igen.



Maila mig på [email protected] om du vill veta mer eller boka tills de kommer hem.



Hälsningar Sofia



Psst! Mysig blogg!

2011-09-07 @ 20:26:10
URL: http://mokkasin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0