Och det blev sommar?



I rabatterna blommar de, mina utgrävda påsk-lökar. Och så är vi visst i den första av sommarmånaderna.

Sommar?

Här hemma har vi kramats lite extra.
 Han, den Fine Mannen min, ja vi har firat vår 24:e årsdag.....
24?!!!
Förstå så gammal det gör mej?! Och den 25:e firar vi hela 19 år som man och hustru....
Tiden går... Underbara år som är fyllda med gemensamma minnen.

Ett bevis på det är väl att vi hyser en nykläckt fjortis under vårt tak.
En ambitös tjej som hade en hel drös med sovande tjejer här i helgen. Och ff skulle det vara:)

Det var med tryggt hjärta vi lämnade dem.
Jag hyser ingen oro över att lämna henne, pålitlig är hennes mellannamn:)
Vi har hunnit med en tur till Ikea på den regnigaste av söndagar. Sänglampor var en av anledningarna. Funktionella först och främst. Uppskruvade och klara, trots att det blir en makeover därinne alldeles snart. Och så har vi offertar ute på både bergvärme och badrum. (jo, nu händer det grejer!) Och mitt i allt det närmar sej semestern. Hett efterlängtad må jag säja.

Men först, en tur till Eila (världens bästa!) för inhandling av sommarblommor!

tjingtjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0