I mitt hjärta




I mitt hjärta - Tove Admans hjärta.

Ett hus från Arvesund, ljusstakar och tenngroda från Svenskt Tenn och en ack så vacker kalla (från ÖoB:) 
Tillsammans med (människohjärtat) är de sköna att vila ögonen på. Och mina ögon behöver vila just nu (ajabaja Lisa - nu är det dax på allvar att använda nya glasögonen!)

Annars då? Ja, mycket på jobbet och mycket här hemma. Den svarta sonen är fortfarande utflugen och Gnillot håller sej frisk. Det bådar illa, för som det verkar kan han vara boven. Eller delar av orsaken iallafall. Men att hon är frisk är ju viktigast, och då blir valet lätt. Maken sikta på New York och så siktar vi alla på Bästkusten. (Novotel - here we come!:) Och jag vill vårshoppa. Minsann. Här står både skor och väska på inköpslistan. Med ny färg i håret och ny vårfrissa känns det  kul att få uppdatera garderoben lite. Flickornas garderober är omstylade för vår, så nu är det väl min tur?



(underbara Novotel -bilden kommer deras hemsida)

Det här blev ett splittrat inlägg. Lite som jag just nu. Nu spurtar livet på i 250. Och jag hänger på så gott det går.
Men stay tuned, man vet aldrig när jag dyker upp igen!

Och ps, världens BÄSTA blogg är igång igen (visserligen sen länge men ändå...), efterlängtad och saknad. Bästa Mia, är äntligen tillbaka med sina fantastiska fotografier och kåserier....ögongodis BIG TIME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0