våren 2012



Det här är jag i vår. Det är inte ens ett önskecollage. Det hänger redan i garderoben.
 Tillsammans med en orange omlottklänning från Åhlens och ett väldigt läckert halsband från MQ
(De rymdes helt enkelt inte i collaget bara:) Jag är Gwynethifierad nästan till överdrift:) Kjolen, tröjan och kavajen kommer från Lindex hyllade kollektion. Helt i min smak, om än inga av dessa kläder är direkt lämpliga på jobbet (men hej, livet består ju av mer än jobb? - eller hur? För min del består våren av många andra trevligheter än jobb, och då passar det här alldeles utmärkt.) Jackan kommer från H&M och jag såg att just nu är den prissänkt från 399:- till 199:-. Fyndläge alltså.....Väskan kommer från Åhlens. Deras andra rottingväska (kasse) är flitigt ombloggad men jag är ju lite mera brun jag...och kassen fanns bara i (plastigt) vitt, orange och svart. Så nej tack till kassen för min del. Men brun, - I like! Sjalen som jag har kommer från Rosebud/Joy, men påminner en hel om denna från MQ. Min har bara lite inslag av rött i sej.  Skorna kommer från Skopunkten och fanns till härligt låga priser. Tillsammans med mina fjolårs heels från Vagabond är det dessa jag kommer att klappra omkring i.
Ja och Lacoste-sneakers också förståss....

Uppdaterad vårgarderob - check!


Kommentarer
Postat av: Liza

Mycket snyggt du har shoppat! Kul nu när det kommit lite vårkläder... gäller att passa på innan allt är urplockat!

Kraaaaaaam!

Liza

2012-03-28 @ 21:06:29
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0