Einstein eller kanske Strindberg?

 
Det gapar tomt här:)))
 
Ett annat sommarfynd.
Denna man (som bevisligen är helt urblåst:) kommer från Ingrid Glas.
Han var (förutom väldigt smutsig) väldigt billig men helt felfri (säj den karl som är det? -förutom min då:))
Och faktiskt så fick han mitt hjärta att klappa lite snabbare. Och stackars ensamma Lisa fick en vän att resonera med när hon har långtråkigt:) Jag menar, en felfri karl för en tia?
 
Annars så är det fullt tempo nu. Påfyllda garderober och höststylat både inne och ute. Skönt att vara i fas med tiden för omväxlings skull. Fast min tvätt, den torkar så fint där ute än..
Och så tomater då....
 
Vilken hiskelig mängd tomater vi fick i år.
Jomantackar!
Och så når min fjortismusiksmak upp på nya pinsamma höjder;) lite skämmigt, men mina spotifylistor har en hel del prenumerater så jag är i allafall inte ensam;)
 
Sist men inte minst längtar vi till ett dop. Ludwig ska blötas på lilla huvudknoppen! Fint att längta till!
 
SES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0