God men inte naggande :)

 
Inte naggad alls....
 
 
Så här ser den ut, min fina vas....Jag letar (inte särskilt ihärdigt må erkännas:) efter ursprunget. Det värsta är, att jag såg den nyss, men jag har glömt var.....Nåja, det känns inte vidare viktigt, jag gillar den och det är det som räknas. Och billig var den. Ynka fem kronor.
 
 Så det var allt för idag folks!
Nu går jag tillbaka till min fläsk och morots pannkaka.
Sen ska jag ta Stora S lilla bil (jo hon har fått en egen mopedbil! Med elhissar, sollucka, stereo och hela kånkarången:) bort till återvinningsstationen. Då hon ännu inte uppnått den facila åldern av femton (men gissa om hon längtar efter att få köra?!) och alltså ännu inte får köra, så ventilerar maken och jag den ibland. Till återvinningen har vi ingen brådska, dit passar  50 65 kilometer i timmen utmärkt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0