BIT-LISA bor på andra sidan universum!

Och tack och lov har man inte uppfunnit organiserade rymdfärder ännu.

Vi lämnar henne där.
Sur och grining.
(Men tydligen har hon internet, så om jag ni har otur så kan hon göra ett inlägg igen...)

Varför humöret är så bra?

Jo, kvällen tillbringades med fina väninnor, tillika kollegor på bio.
SATC -vad annars?
Salongen var full, det allra största på Filmstaden....
Och av ren nyfikenhet räknade jag männen som gick in...
Fem stycken
F E M

När jag berättade det för min man vid hemkomsten undrade han om de var dit-tvingade av sina fruar/flickvänner
eller om de var g*y?

Jag vet inte.
Men det var mååånga glada kvinnor i salongen som "ooooade" och "aaa-aade"
till alla vackra kreationer.
Och i sann SATC anda, shoppade vi lite innan.....
Vita linnen, kuliga toppar och ny-releasat smink
Kan man aldrig få för mycket av.....

Sen är jag också glad för efter (i söndags alltså) att när vi tagit oss igenom monster-storhandlingen from hell (svettig, hungrig, med ännu hungrigare barn och jag i ett  behov av tröst:)så sprang jag in på B . Young på storheden.....
där hängde ytterligare ett par byxor som jag bara visste att jag längtat efter!
Blir perfa under sommaren!

(Och dyr-byxorna med den otäcka frakten kommer nog att hinnas användas de med:)


You Are Most Like Charlotte!
You are the ultimate romantic idealist
You've been hurt before, but that hasn't caused you to give up on love.
If anything, your resolve to fall in love is stronger than ever.
And it's this feminine optimism that men find most appealing about you.


Romantic prediction: That guy you are seeing (or crushing on)?

Could be very serious - if you play your cards right!
Blogthis som vanligt:)

 Livet är lätt just nu. Tre dagar till semester, mormorn har tagit döttrarna med sej till stugan för en veckas bus och mannen och jag är ensamma.
Härligt.
Ikväll ska vi bara kramas och se film....

Sen har finaste-Lina en hemlis på väg till mej.....sommarens roligaste! (tror jag iallafall...)
Men den får ni veta mer om sen....

Många saker att vara glad över med andra ord!

Till helgen blir det iallafall ett efterlängtat besök i Boden.
Gunillas finaste affär ska få besök!

Kram på er!

Klik på billedet for at forstørre det. Vælg den farve og størrelse du ønsker her til venstre.

(joo-då, visst är det mina dyraste-frakten-i-världen-byxor......)

Månntro om deras leveranstid är längst i världen också?

Tjingeling!!!
(tredagarkvar tredagarkvar tredagarkvar tredagarkvar -hör ni mitt mantra?)


Kommentarer
Postat av: Karin

Visst var den bra filmen?!!

2008-07-02 @ 20:37:01
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Malin B

Roligt med hemlisar! =)

Mys nu med maken för fullt. =)

Tjejerna har säkert kalasbra hos mormor.

2008-07-02 @ 21:28:03
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, en till "bloggis" som har förflutet i "hästbranschen". =)

Jag som inte kan ett dugg om de stora djuren...

Men så är jag ju bara sponsor. Fnissar

2008-07-03 @ 07:47:24
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, visst var filmen bra! Man blir bara än mer shoppingsugen dock ;)

Och vilka snygga byxor du klickat hem! Och snart semester... kan livet bli bättre :)



KRAAAM

2008-07-03 @ 10:12:49
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com
Postat av: M a r i a k o d e n

Hallå.....

Visst är hon trevlig, Lina!?

Å vad bidde det för inköp då?



Snygga bralls.....



Men ni verkar gilla Bulgarien? Vi var inte så jätteimpade, jag åker hellre till Grekland. Fast ännu hellre till NY!!!! =O



Hoppas att vädret nu blir TOPPEN!!!!!



Kramis!!!

2008-07-03 @ 21:06:26
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: M a r i a k o d e n

....jag håller andan å aktar mig att försöka beskära trädet själv....=O

Vet du, har t.o.m. lyckats döda våran HUMLE!!!!!

Den lever inte längre...buhuuuuu.......=(

Är totalkass.........=(



Spännande att se vad det är för fint du fått......



=)

2008-07-03 @ 21:39:53
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-07-03 @ 22:37:49
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0