Vi, en FJORTIS-FAMILJ

Vad är detta?
Lisa slänger fram ett inlägg redan dagen efter det förra?

(Är hon sjuk kanske nån undrar?)

Nä, men jag fick lite tid över, vet ni, att vara mammaledig (vaddå ledig????) är inte direkt förenat med vila, eller fri-tid....Förutom att amma 373gånger i kvarten (jag ääälskar att amma!)
så har jag passat på att gå igenom hela huset.

 Garderober, garage, tvättstugan, klädkammare (oj, menade visst "dressingroomet" eller vår "walk-in-closet:) you name it, allt är genomstädat. Sen har jag bytt från sommar till höst i flickornas garderober...och allt tar tid!

Men det känns bra när det är gjort, sen vill jag ju hinna ge de stora flickorna extra-tid, nu när jag ju "bara" går hemma. Sen lagar jag hälsosammare mat också, nu när jag "har all tid i världen".

Låter jag för präktig?
 
Kanske, men det är bara för att jag vet alltför väl hur livet i småbarnsträsket kan vara.
Med halvfabrikat, snabbt-snabbt mellan alla träningar och läxläsningar och egna jobbmöten.

Men nu var det ju inte därför jag publicerade ett inlägg igen.....

Det var ju för siffrorna...........











Shit vad vi är nöjda!!!

Att vi sen är en fjortis-familj kan vi leva med..........

Mors!


Kommentarer
Postat av: LillaMy

snyggt,snyggt,snyggt...Kram

2009-09-30 @ 17:14:24
Postat av: Lina

Snyggt! Bra för mig också, när jag kommer förbi för den där utlovade kaffekoppen och provsitter din snygga fåtölj och tar med din fina pall (jag lär ju inte hitta vår...) och får gohålla ditt allra käraste knytte.

:)



Kram igen!

2009-09-30 @ 23:52:11
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Jättefint! Mycket finare än våra F E M vi hängt upp.... Lovely! ;)



2009-10-01 @ 17:54:17
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har ni hittat det fina hussifforna? Är själv på jakt efter STORA siffror. Snälla tipsa!



/nina

2010-03-19 @ 11:34:15
Postat av: Lisa

Hej Nina! Vad roligt att du gillar våra siffror! Vi har faktiskt special-beställt dem. De är gjorda med ett tangentbords siffror som förebild och ungefär 70 cm höga. Materialet är rostfritt med galvaniserade kanter. Distanserna är ungefär 5 cm.



Lycka till med din jakt på era siffror! (och det vore roligt och få se resultatet om/när ni finner några!)



kram; Lisa

2010-03-19 @ 15:13:28
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0