Nu gör jag det igen......


Jag frångår mina principer.

Jag vill (ska) inte visa familjen på bild.

Enda anledningen till att jag (vågar?) visar Lillan är för att hon är så bedårande. Helt enkelt bedårande....
Sen vet jag att hon är liten, hennes utseende förändras snabbt och om bara nån månad är hon inte så lätt att känna igen....


Så hej där nere i Göteborg, hej morbror Affe och moster Evve; och hej till kussarna och faster Ia, så här ser hon ut, alldeles dagsfärsk!


Igår ställde hon sej upp själv för första gången. Och man kan inte missta sej på lyckan hon känner över sin bedrift, kolla själva;



Tjolahopp vad hon kan!

Älskade, älskade lillaPill.....eller kanske STORAPill? För pillar är det enda hon gör, senast idag grävde jag ut ett PollyPocket armband ur hennes mun. (Ni som har flickor i yngre skol-år vet vad jag menar) Ett sånt armband är pyttepytte litet. Omfånget är mindre än vad cirkeln på ett häftstift är. När jag är klar ser jag att hon tuggar förnöjsamt vidare. Jahapp, dax för gräv-omgång nr. 2. Ut kom en mikrofon (eller möjligen en sprayflaska, de här sakerna är så små att ibland ser man inte skillnaden:)

Men så kan det gå då en mamma städar en övervåning i oanad frenesi och en Lilla lämnas obevakad i en liten storasysters rum. Hon måste ha trott att hon kommit till himmelen......

Och om jag hinner så hör ni av mej imorrn, annars så ses vi när vi ses, för nu håller jag andan. Älskade bästamaken lämnar oss nu. Och nu håller jag andan; inte sjuka, inga trasiga bilar, INGEN SNÖ, och inga trasiga hushållsmaskiner.......

peppar*peppar*


Kommentarer
Postat av: EVA

Vilken sötnos du har !!! Och duktig...



***

KRAAAM EVA



:)

2010-03-24 @ 15:19:36
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Vicke

Så glad jag är att du frångick dina principer för nu fick ju också jag se världens sötaste lilla pill:D



Kram på er

2010-03-24 @ 18:49:29
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Faster Ia o kusinerna

Men goding! Hon är helt bedårande : ) Å ännu en gång slogs jag av tanken " vad tänkte jag när jag bosatte mig 130 bil bort ???



Kramar

2010-03-24 @ 21:52:16
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Nå så söt hon är!

2010-03-25 @ 13:11:04
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Lina

Helt totalt enormt bedårande är lillaPill!

Ler åt din berättelse, jag vet ju mycket väl hur små de där sakerna är och jag har också pillat ut en och annan microsak ur lillasysters mun när hon var liten. Hon hade smak för storebrors lego och då var det hjälmarna hon alltid satte i munnen. :)



Nu håller jag mina tummar och tår för en lugn vecka i Lisa-land. Du ska få se - en vecka går så fort så fort... eller så inte. :)



Kram kram från stan.

2010-03-25 @ 18:13:57
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: sara

Vad kul att få se henne! Så söt! Kram

2010-03-25 @ 19:32:45
URL: http://micasasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0