Sol i sinne!

Det efterlängtade lovet är här. (Vaddå lov???, kanske ni tänker, sommarlovet är ju inte här ännu, eller?) Här är det lov. Nu. För mamman och pappan. Den sista föreställningen är över. Ahhhhhhh, ljuvliga tid! Idag är det bäst-väder och jag tänker inte sitta inne. Så, ajöken på er!




Helgens loppis-skörd bestod av den lilla burken till höger. (Den stora har jag haft länge) För tillfället fylld med "farmors godaste". Jag köpte även en skrivbordslampa i plåt (modell äldre, och snygg) men den ska ändra färg från ärtigaste grönt till vitt och placeras ut i lilla S´rum. Allt som allt betalade jag 40 kronor. DET var en bra affär!

(Och om ni undrar hur det går däruppe i lilla S rum kan jag meddela, att nu är de möbler som ska målas om utburna, så det går framåt, även om det tar tid:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Njut av sommarlovet och av solen. Ska ta vagnen och gå en prommis och hämta StorA så jag också får lite sol. KRAM!

2010-05-31 @ 09:43:50
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0